Splošni pogoji uporabe storitev Enertec e-Charge (v nadaljevanju: splošni pogoji)
Enertec d.o.o., Ulica borcev 58, 2000 Maribor, matična številka 3504859000, davčna številka SI 56989415, je gospodarska družba, ki v okviru svojih dejavnosti izvaja tudi storitev Enertec e-Charge.
Veljavnost: od 15. 12. 2024
Splošni pogoji uporabe storitev Enertec e-Charge družbe Enertec d.o.o. (v nadaljevanju: Enertec) urejajo razmerja med Enertec d.o.o. in uporabnikom storitev Enertec e-Charge. Razmerja med Enertec d.o.o. in uporabnikom opredeljujejo pogodba, ponudba ob sklenitvi pogodbe (v nadaljevanju ponudba), veljavni splošni pogoji Enertec d.o.o., veljavna politika varstva osebnih podatkov, veljavna politika poštene uporabe, ostali pisni dogovori med Enertec d.o.o. in uporabnikom, navodila in relevantni zavezujoči predpisi Republike Slovenije (v nadaljevanju: predpisi). Splošni pogoji, v času sklenitve pogodbenega razmerja veljavna ponudba, ostali pisni dogovori med Enertec d.o.o. in uporabnikom in navodila so del pogodbe. Določbe splošnih pogojev veljajo, če jim določbe predpisov Republike Slovenije, določbe naročniške pogodbe ali ostali pisni dogovori med Enertec d.o.o. in uporabnikom ne nasprotujejo.
1.0 Splošne določbe in opredelitev pojmov
1.1 Enertec e-Charge je znamka pod katero podjetje Enertec d.o.o. trži svoje storitve.
1.2 Enertec je ponudnik storitev polnjenja električnih vozil, upravljavec sistema za obračunavanje storitev polnjenja na električnih polnilnicah navedenih na spletni strani https://www.enertec.si/e-mobilnost/ (spletna stran) in upravljavec polnilne infrastrukture. Enertec omogoča polnjenje električnih vozil na polnilnicah s katerimi upravlja (polnilna infrastruktura s katero upravlja) ter na polnilnicah drugih upravljavcev s katerimi ima sklenjene pogodbe o gostovanju.
1.3 Splošni pogoji obravnavajo razmerja med uporabnikom obračunskih storitev Enertec e-Charge ali uporabnikom Enertecove polnilne infrastrukture (oboje storitve Enertec e-Charge) in Enertecom. Gre za storitve obračunavanja polnjenja ali samega polnjenja na v aktualni ponudbi opredeljeni polnilni infrastrukturi (v nadaljevanju storitve).
1.4 Uporaba obračunskih storitev je uporabnikom omogočena preko aplikacije Enertec e-Charge (v Android ali iOS operacijskem sistemu).
1.5 »Polnilna infrastruktura« – je celotna tehnična oprema, ki služi za hitro in/ali počasno polnjenje vozil, katere podroben seznam je objavljen na v aplikaciji Enertec e-Charge in uporabo katere Enertec omogoča posameznemu uporabniku preko sistema Enertec e-Charge.
»Enertecova polnilna infrastruktura« – zajema Polnilne postaje in drugo opremo, ki so skupaj kot celota potrebni, nameščeni in izvedeni z namenom obratovanja Polnilnih postaj bodisi na posamezni Lokaciji polnjenja bodisi v celotni mreži Polnilnih postaj, s katerimi upravlja Enertec.
»Tuja polnilna infrastruktura« – je polnilna infrastruktura v lasti in/ali upravljanju upravljavca polnilne infrastrukture (pogodbeni operater), s katerim ima Enertec sklenjeno pogodbo o gostovanju in obračunavanju storitev polnjenja s sistemom Enertec e-Charge.
1.6 »Gostitelj« – je upravljavec tuje polnilne infrastrukture, s katerim ima Enertec sklenjeno pogodbo o obračunavanju storitev polnjenja s sistemom Enertec e-Charge.
1.7 »Partner« – ponudnik sistema za obračunavanje storitev polnjenja na električnih polnilnicah, s katerim ima Enertec sklenjeno pogodbo o obračunavanju storitev polnjenja na Enertec-ovi polnilni infrastrukturi.
1.8 »Polnilno mesto« – je mesto na polnilni postaji z eno ali več vtičnicami/priključki, ki omogoča hkratno polnjenje natančno enega električnega vozila; vsakemu polnilnemu mestu pripada tudi parkirno mesto.
1.9. »Polnilni priključek/vtičnica« – je del polnilnega mesta (vmesnik), preko katerega se izvede fizična povezava med polnilnim mestom in električnim vozilom ter se izvede prenos električne energije.
1.10 »Polnjenje« – enota polnjenja električnega vozila, ki traja določen čas in v kateri se prenese določena količina energije.
1.11 »Uspešno opravljena polnilna seja (oz. storitev polnjenja)« je seja, pri kateri je uporabnik avtoriziral polnilno sejo in je seja trajala najmanj 2 minuti.
1.12 »Potrošnik« je vsaka fizična oseba, ki uporablja ali zaprosi storitev za namene, ki ne spadajo v njeno trgovsko, poslovno ali poklicno dejavnost.
1.13 Splošni pogoji veljajo za vse uporabnike storitev Enertec e-Charge, če s posebnim dogovorom med Enertecom in posameznim uporabnikom ni izrecno drugače dogovorjeno. Smiselno se splošni pogoji uporabljajo tudi za gostujočega uporabnika.
1.14 »Omrežje Enertec e-Charge« (v nadaljevanju tudi omrežje polnilnic) je omrežje električnih polnilnic, ki podpirajo obračunavanje storitev preko sistema Enertec e-Charge.
1.15 »Pogodba« je pogodba med Enertec in uporabnikom storitev Enertec e-Charge za koriščenje/uporabo storitev Enertec e-Charge.
1.16 »Uporabnik« je vsaka oseba, ki sklene pogodbo z Enertec oz. drugače upravičeno uporablja sistem Enertec e-Charge.
1.17 »Uporabniški račun« – se oblikuje po uspešni registraciji uporabnika.
1.18 »Gostujoči uporabnik« – je uporabnik, ki Enertecovo polnilno infrastrukturo uporablja v gostovanju, torej ni registriran v sistem Enertec e-Charge, temveč v sistem partnerja.
1.19 Pogoji delovanja in uporaba storitev polnjenja na električnih polnilnicah so pogojeni z zakonodajo Republike Slovenije ter zakonodajo države, v kateri pogodbeni operater (upravljavec polnilnic) deluje, in s tehničnimi ter drugimi pogoji, ki jih določa Enertec in pogodbeni operater.
1.20 »Dobroimetje« je znesek, ki ga uporabnik vplača v sistem Enertec e-Charge za omogočanje plačevanja polnjenja na polnilni infrastrukturi.
1.21 »Navodila« so navodila in napotki uporabnikom storitev s strani Enertec o pogojih, omejitvah in načinu uporabe posameznih storitev in opreme/blaga ter navodila proizvajalcev za uporabo opreme/blaga.
1.22 »Ceniki« določajo redne cene posameznih storitev, opreme in višino s storitvami povezanih stroškov, ki jih je Enertec upravičen zaračunati uporabniku zaradi dobave storitev/opreme ali zaradi kršitve uporabnikovih obveznosti.
1.23 »Registracija« je postopek, s katerim Enertec uporabniku omogoči dostop do storitev.
1.24 »Tarifa« je izraz cene za eno minuto ali kWh polnjenja na polnilni infrastrukturi, pri čemer se polnjenje glede na čas uporabe obračuna glede na največjo razpoložljivo moč polnilnega mesta.
1.25 »Paket« – je skupek storitev polnjenja ali drugih povezanih storitev, ki jih je uporabnik izbral ob sklenitvi pogodbe in jih uporabnik lahko koristi.
1.26 »Hitro polnjenje« – je polnjenje pretežno električnih vozil z nazivno močjo enako ali višjo od 22,01 kW, ne glede na AC in DC polnjenje, pri čemer se tudi uporaba 400V/32A trifaznih vtičnic šteje za hitro.
1.27 Preostali pojmi, uporabljeni v splošnih pogojih, imajo enak pomen, kot je določeno v relevantnih zavezujočih predpisih Republike Slovenije.
1.28 Enertec omogoča storitve v okviru tehničnih in tehnoloških možnosti.
1.29 Enertec bo informacije o storitvah objavljal na svoji spletni strani ali z neposrednimi obvestili uporabnikom.
1.30 Veljavni splošni pogoji, ceniki, podrobnejše informacije o storitvi in kontaktni podatki so javno objavljeni na spletni strani www.enertec.si ter aplikaciji Enertec e-Charge.
2.0 Sklenitev pogodbe in vzpostavitev storitev
2.1 Uporabniški račun se kreira po uspešni registraciji uporabnika in je zbirka vpisanih uporabnikovih podatkov povezanih z uporabo polnilne infrastrukture, integrirane v sistem Enertec e-Charge.
2.2 Registracija uporabnikov poteka preko prijavnega obrazca, ki je na voljo v aplikaciji Mega Mobility. Z vnosom vseh zahtevanih podatkov in potrditvijo obrazca je med uporabnikom in Enertec sklenjena pogodba, za uporabnika pa se ustvari uporabniški račun za uporabo aplikacije Mega Mobility. Pogodba za storitev se sklene za nedoločen čas.
2.3 Pogodba se sklene preko aplikacije Enertec e-Charge, morebitni ustni dogovori in spremembe niso veljavni. Spremembe storitev so možne samo na aktivnih uporabniških računih.
2.4 Elektronske in pisne vloge so za potrebe tega pogodbenega razmerja enakovredne.
2.5 Ob sklenitvi pogodbe Enertec zagotovi plačljivo storitev polnjenja v obsegu in pod pogoji dogovorjenimi v splošnih pogojih.
2.6 S sklenitvijo pogodbe uporabnik izraža izrecno soglasje s splošnimi pogoji. Po sklenitvi pogodbe bo v skladu s spolšnimi pogoji za uporabnika ustvarjen uporabniški račun. Uporabnik se zaveda, da je storitev plačljiva in se zavezuje, da bo družbi Enertec plačal izvedene storitve v zahtevanem obsegu v skladu s sprejeto ponudbo, razen v primeru, ko družba Enertec izrecno ponudi storitve brezplačno, pri čemer je pravica določitve storitve kot brezplačne v izključni presoji oz. pristojnosti Enertec.
2.7 Uporaba storitev je možna šele po aktivaciji uporabniškega računa s strani Enertec-a.
2.8 Enertec je v pogodbenem razmerju po pogodbi izključno z uporabnikom, s katerim ima sklenjeno pogodbo. Enertec mora obveznosti iz pogodbe izpolnjevati izključno v razmerju do tega uporabnika. Enertec morebitnemu drugemu uporabniku ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi mu nastala zaradi uporabe njegovih storitev.
2.9 Če uporabnik po pogodbi in dejanski uporabnik storitev nista ista oseba, uporabnik po pogodbi v razmerju do Enertec neposredno odgovarja za ravnanja dejanskega uporabnika. V razmerju do Enertec se vedno šteje, da obveznosti v razmerju do Enertec izpolnjuje oz. ne izpolnjuje uporabnik po pogodbi. Uporabnik odgovarja za vse aktivnosti, ki so izvedene v okviru njegovega uporabniškega računa.
2.10 Enertec lahko zavrne zahtevo za sklenitev pogodbe, če ugotovi, da je uporabnik ravnal v nasprotju z določili splošnih pogojev ali če krši določila pogodbe oziroma veljavnih predpisov, zlasti pa še v naslednjih primerih:
- če ima uporabnik neporavnane obveznosti do Enertec-a;
- če uporabnik posreduje nepopolne podatke, ki jih Enertec zahteva ob sklenitvi pogodbe, oziroma če ne posreduje dokumentov (kopij), iz katerih so ti podatki razvidni;
- če je Enertec zaradi kršitve pogodbenih obveznosti s strani uporabnika že kdaj z njim prekinil pogodbeno razmerje;
- če obstaja dvom o verodostojnosti identitete uporabnika oziroma njegovi pravni ali poslovni sposobnosti, o njegovi poslovni dejavnosti oziroma pooblastilu ali o njegovi plačilni sposobnosti;
- če je verjetno, da uporabnik storitve zlorablja, sodeluje pri zlorabi oziroma ima namen zlorabiti katero od storitev Enertec-a ali če prikriva zlorabo omenjenih storitev s strani tretje osebe;
- če je uporabnik poneveril podatke oz. uporablja ukradeno ali ponarejeno plačilno sredstvo;
- če je verjetno, da bo storitve Enertec-a dejansko uporabljala tretja oseba, zoper katero obstajajo zgoraj navedeni razlogi zavrnitve zahteve za sklenitev pogodbe.
2.11 Enertec lahko pogodbo po lastni presoji sklene tudi z osebo, ki sicer ne izpolnjuje pogojev po splošnih pogojih.
2.12 Podatki, ki jih uporabnik navaja v pogodbi, morajo biti resnični, točni in popolni.
2.13 Uporabnik lahko samostojno, preko aplikacije vnese spremembe osebnih podatkov tudi za namen pošiljanja e-računa oz. spremeni izbrani način plačilnega sredstva.
2.14 Uporabnik je dolžan Enertec-u takoj sporočiti vsako spremembo posredovanih podatkov (npr.: kontaktnih podatkov, spremembo podatkov o bančni kartici oz. računih, prek katerih posluje, …). Uporabnik je dolžan predložiti dokumente, iz katerih so razvidni novi podatki, ki jih navaja. Če uporabnik spremembe podatkov ne sporoči, lahko Enertec začasno prepreči uporabo storitev ali odpove pogodbo. Vse finančne in pravne posledice, nastale zaradi nepravočasnega sporočanja sprememb, so v breme uporabnika.
2.15 Če uporabnik spremembe podatkov ne sporoči Enertec-u, se računi in druga sporočila, poslana uporabniku na e-naslov, ki ga je navedel ob sklenitvi pogodbe, štejejo za prejeta.
2.16 Ob morebitni spremembi podatkov o uporabniku lahko Enertec zahteva ponovno izpolnitev naročniškega obrazca ali sklenitev nove pogodbe.
3.0 Uporaba storitev Enertec e-Charge in omejitve
3.1 Uporabnik je dolžan uporabljati storitve Enertec v skladu:
- z pogodbo,
- s splošnimi pogoji,
- z navodili Enertec-a,
- z veljavnimi predpisi,
- z aneksi oziroma s posebnimi dogovori z Enertec in
- na način in v vsebini v skladu z namenom, s katerim mu Enertec d.o.o. te storitve zagotavlja.
3.2 Uporabnik je dolžan vse svoje pravice v razmerju do Enertec uveljavljati izključno na način in v obsegu, ki je v skladu z namenom zagotovljene pravice in v skladu s pošteno uporabo. Če uporabnik katerokoli svojo pravico uveljavlja drugače, gre za zlorabo te pravice s strani uporabnika in kršitev obveznosti uporabnika iz pogodbe, kršitelj pa je Enertec-u in tretjim odgovoren za vso povzročeno škodo, vključno s stroški.
Za kršitev pogodbe zaradi zlorabe gre, kadar iz Enertec-u dostopnih podatkov glede na strokovno oceno Enertec-a verjetno izhaja, da uporabnik storitev ne uporablja na običajen način, razen če uporabnik dokaže, da gre za takšno uporabo.
3.3 Če uporabnik zlorabi storitve tako, da nedovoljeno posega v pravice tretjih, Enertec za ravnanje uporabnika ne odgovarja.
3.4 Uporabnik je dolžan:
- vzdržati se vseh dejanj in posegov v Enertec-ovo informacijsko infrastrukturo, ki bi lahko imeli za posledico njeno nepravilno delovanje ali okrnitev njegove integritete,
- vzdržati se škodljivih vplivov na infrastrukturo, procese in podatke Enertec,
- brez nepotrebnega odlašanja Enertec obvestiti o vseh motnjah, prekinitvah ali škodi na polnilnih postajah znotraj polnilnega omrežja, ki jih uporabnik ugotovi ali o katerih je obveščen med uporabo storitev;
- poravnati vsako škodo, ki jo je uporabnik povzročil namenoma ali iz malomarnosti na kateri koli polnilni postaji znotraj Enertec-ovega omrežja z nepravilno, grobo ali malomarno uporabo ali ravnanjem,
- uporabljati polnilno infrastrukturo na način, ki ne omejuje drugih uporabnikov polnilnega omrežja,
- spoštovati navodila in usmeritve osebja in/ali sodelavcev Enertec-a med uporabo polnilnega omrežja in biti dosegljiv na kontaktni telefonski številki za potrebe nujne komunikacije z Enertec.
3.5 Za vsak neupravičen zahtevek s strani uporabnika za daljinsko aktiviranje polnjenja s strani Enertec-a (neupravičeno aktiviranje daljinskega polnjenja) se uporabniku zaračuna nadomestilo v skladu s cenikom.
Kot neupravičen zahtevek se šteje zlasti neupravičeno aktiviranje daljinskega polnjenja, kadar je aktiviranje storitve polnjenja neuspešno po krivdi uporabnika oz. iz razlogov na strani uporabnika, ker npr. ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti ali drugih pogojev za uporabo storitev Enertec e-Chargei.
3.6 Uporabnik lahko z nepravilnim ravnanjem skrajšuje življenjsko dobo polnilne infrastrukture. Če uporabnik polnilnice več kot trikrat zaporedoma ali redoma (več kot trikrat v enem mesecu) prekine polnjenje s pritiskom na gumb za izhod v sili, ali če uporabnik izmenično uporablja več različnih uporabniških računov, s katerimi več kot trikrat zaporedoma prekine polnjenje s pritiskom na gumb za izhod v sili, Enertec uporabniku zaračuna nadomestilo v skladu s cenikom ali blokira uporabo.
3.7 Uporabnik mora pri polnjenju električnega vozila na tuji polnilni infrastrukturi upoštevati splošne pogoje in pravila upravljavca polnilne infrastrukture.
3.8 Uporabnik je dolžan uporabljati storitve izključno za lastne potrebe.
3.9 Enertec sme začasno omejiti oziroma prekiniti izvajanje storitev:
- če zaradi napake, okvare, naravne ali druge nesreče ali iz podobnih vzrokov tehnično ali glede na zakonodajo ne more izvajati storitev ali
- če je to potrebno zaradi dograditve, posodobitve ali vzdrževalnih del ali
- če je to potrebno iz drugega utemeljenega razloga (npr.: varstvo interesov uporabnika, varstvo interesov Enertec).
3.10 Omejitev oziroma prekinitev izvajanja storitev Enertec traja čim krajši možni čas, upoštevaje vzrok za omejitev oziroma za prekinitev in tehnične možnosti Enertec-a za odpravo tega vzroka.
3.11 Enertec lahko zaradi varovanja uporabnikovih interesov, preprečevanja zlorab in kršitev obveznosti iz pogodbe, ali iz drugih utemeljenih razlogov omeji ali prekine dostop do nekaterih delov polnilne infrastrukture ali vseh storitev.
3.12 Enertec uporabnika pred izvedbo omejitve oz. prekinitve o tem načeloma opozori. Če uporabnik svojega ravnanja ne uskladi z zahtevami in v določenem roku, mu lahko začasno in na stroške uporabnika omeji ali prekine dostop do nekaterih delov polnilne infrastrukture ali vseh storitev.
Takšna omejitev oz. prekinitev se lahko izvaja vsaj:
- dokler uporabnik ne poravna vseh zapadlih obveznosti iz pogodbe;
- dokler uporabnik uporablja storitve v nasprotju z veljavnimi predpisi ali dogovorom;
- dokler uporabnik ne preneha s kršenjem licenčnih pogojev za uporabo programske opreme;
- dokler uporabnik ne izpolni dogovorjenih obveznosti;
- dokler uporabnik ne sporoči spremembe podatkov, ki vplivajo na pogodbeno razmerje;
- dokler uporabnik dopušča ali se okorišča z dajanjem storitev v uporabo tretjim osebam;
- v drugih primerih, določenih s pogodbo, splošnimi pogoji in drugimi dogovori.
3.13 Enertec lahko z avtomatiziranimi sredstvi tekoče spremlja uporabnikove stroške, nastale pri uporabi storitev.
3.14 Enertec sme začasno in na stroške uporabnika takoj in brez predhodnega opozorila omejiti ali prekiniti dostop do nekaterih delov polnilne infrastrukture ali vseh storitev:
- če uporabnik poskuša razbiti zaščitne sisteme omrežja Enertec-a in s tem priti do podatkov, za katerih obdelavo ni pooblaščen;
- če povzroča tehnične ali druge motnje;
- zaradi zaščite uporabnikovih interesov, preprečevanja zlorab storitev in v drugih izjemnih primerih, in sicer takoj, ko je zaznana možnost zlorabe;
- če se uporabnik ne odzove na ukrepe Enertec-a (npr.: klic, SMS, e-pošta);
- če obstaja sum zlorabe oziroma nezakonitega delovanja.
3.15 Če uporabnik krši pogodbo ali splošne pogoje ali navodila ali veljavne predpise tako, da kršitev pomeni takojšnjo in resno grožnjo za javni red, javno varnost ali javno zdravje ali povzroča resne gospodarske ali operativne težave, sme Enertec brez predhodnega opozorila in brez postavitve roka za prenehanje (oz. odpravo) kršitve uporabniku takoj omejiti ali prekiniti izvajanje storitev in sme obenem odstopiti od pogodbe.
3.16 Enertec si pridržuje pravico zaključiti polnilno sejo in na stroške uporabnika odstraniti vozilo iz polnilne infrastrukture, če uporabnik krši določila teh splošnih pogojev.
3.17 Za uporabo storitev mora uporabnik razpolagati z ustrezno komunikacijsko opremo in uporabniškim računom za aplikacijo Mega Mobility.
3.18 Uporabnik sam določi uporabniško ime in geslo, geslo je Enertec-u prikrito. Uporabnik je dolžan skrbno varovati uporabniška imena in gesla za dostop do storitev Enertec-a. Uporabnik je dolžan uporabljati geslo v skladu z navodili Enertec. Za posledice uporabe gesla, ki ni v skladu z navodili in za posledice morebitne zlorabe gesla s strani tretjih, Enertec ne odgovarja. Enertec sme geslo, dodeljeno uporabniku, kadarkoli spremeniti, vendar pa je o tem dolžan pravočasno predhodno obvestiti uporabnika.
3.19 Vse morebitne stroške, ki bi nastali zaradi zlorabe, plača uporabnik. Uporabnik je odgovoren za vse posledice in škodo, ki bi nastale zaradi zlorabe storitev in njihove nepooblaščene uporabe s strani tretjih oseb. Uporabnik mora v primeru kršitve ali zlorabe nemudoma obvestiti Enertec.
3.20 Uporabnik je v skladu s splošnimi zakonskimi določbami o odškodninski odgovornosti odgovoren za vso škodo, ki jo povzroči Enertec-u z ravnanji, ki so v nasprotju s splošnimi pogoji, pogodbo, posebnimi pisnimi dogovori ali veljavno zakonodajo in predpisi. Ravnanja, na podlagi katerih lahko nastane odškodninska odgovornost, vključujejo tudi neupoštevanje tehničnih standardov ali priporočil za ravnanje s tehnično opremo, napravami ali sredstvi.
3.21 Enertec ne odgovarja za stroške, škodo in druge posledice (vključno z izgubo podatkov), ki bi nastale uporabniku, zaradi zlorabe izvršene s strani tretje osebe.
3.22 Enertec ne odgovarja za škodo, ki nastane zaradi neprimerne, nepravilne ali neustrezne uporabe storitev ali opreme s strani uporabnika, ali zaradi uporabe neustrezne lastne opreme uporabnika.
4.0 E-poslovanje
4.1 E-poslovanje je način poslovanja Enertec preko spletne strani, elektronske pošte ali aplikacije. V ta namen je Enertec vzpostavil informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji blaga in storitev uporabnikom na daljavo. Lastnik in upravljavec spletne strani je Enertec.
4.2 Enertec ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani oz. aplikacije, ki je na kakršenkoli način povezana. Pri vseh povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali aplikacijami nosi celotno tveganje in odgovornost uporabnik sam.
4.3 Naročilo o nakupu blaga ali storitev je zavezujoče oddano, ko uporabnik potrdi naročilo v aplikaciji Mega Mobility, če pogoji pri posamezni ponudbi izrecno ne opredeljujejo drugače.
4.4 Pogoji in potrdilo o opravljenem naročilu blaga in/ali storitev so uporabniku dostopni v aplikaciji Mega Mobility.
4.5 Enertec shrani podatke o pogodbi sklenjeni z uporabnikom.
4.6 V zvezi z nakupom blaga in storitev lahko uporabnik poda ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, v rokih in na način, kot določa veljavna zakonodaja.
5.0 Skrb za uporabnika
5.1 Enertec izvaja storitve in aktivnosti s skrbnostjo dobrega strokovnjaka. Enertec aktivnosti, povezane z izvajanjem storitve, beleži v informacijske podporne sisteme za spremljanje izvajanja storitev.
5.2 Enertec vsak delovni dan od 8. do 16. ure zagotavlja delovanje služb, ki so pristojne za:
- stike z uporabniki,
- podajo ugovorov.
5.3 Prvih 5 minut pomoči s strani tehnične podpore Enertec mesečno na uporabnika ob prijavi napake je brezplačnih, nadalje se obračunava v minutnih intervalih.
V primeru, da je vzrok za prijavljeno napako v tehničnih težavah na strani Enertec-a, se celotna podpora in odprava napake izvedeta brezplačno.
Podpora uporabnikom velja le za storitev Enertec e-Charge in Enertec-ovo polnilno infrastukturo, ki jih (gostujoči) uporabnik uporablja. Za delovanje drugih aplikacij in polnilne infrastrukture odgovarjajo prodajalci aplikacij ali njihovi proizvajalci oz. upravljavci infrastrukture.
5.4 Tehnična pomoč, ki jo nudi Enertec se uporabniku zaračuna tudi, če (gostujoči) uporabnik zahteva posredovanje Enerteca zaradi nedelovanja storitev, ki niso storitve Enerteca ali če napako povzroči uporabnik (npr. popravilo po nepooblaščenem posegu v opremo Enertec, pomoč kadar je nedelovanje posledica uporabe neprimerne opreme, ki ni last Enertec ipd.).
5.5 Plačljiva tehnična pomoč, ki jo nudi Enertec se uporabniku zaračuna po vrednosti inženirske ure, glede na porabljen čas razviden iz internega sistema Enertec.
5.6 Enertec uporabniku zagotovi možnost spremljanja in nadzora porabe dobroimetja.
5.7 Enertec spoštuje zasebnost uporabnikov in podatke kot zaupne obravnava v najvišji možni meri, kot jo omogočajo narava tehnologije postopki v uporabi in predpisi. Enertec zagotavlja tajnost vsebine komunikacij v skladu z veljavnimi predpisi.
6.0 Kakovost storitev in odgovornost za škodo
6.1 Enertec ob normalnih pogojih zagotavlja storitve 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
6.2 Enertec zagotavlja storitev polnjenja glede na omejitve in tehnične lastnosti posameznega polnilnega mesta. Enertec oz. ponudnik storitve polnjenja preko sistema Enertec e-Charge si pridržuje pravico do omejitve moči, količin ali časa polnjenja na posameznem polnilnem mestu brez odgovornosti do uporabnika. Enertec ne odgovarja za omejitve moči, količin ali časa polnjenja, ki izvirajo iz vozila uporabnika.
6.3 Storitve so dobavljene takšne kot so in Enertec ne prevzema nikakršne odgovornosti za nemoteno delovanje storitev in delovanje brez napak. Enertec ne odgovarja uporabnikom svojih storitev ali polnilnic za posledice slabše kakovosti svojih storitev in za posledice motenj v izvajanju svojih storitev, če ni v pogodbi, splošnih pogojih ali v posebnem pisnem dogovoru med strankama drugače določeno, razen če drugačno obveznost določa zakon.
6.4 Če Enertec ni upravljalec polnilne infrastrukture in uporabnik uporablja le njegov sistem za obračunavanje storitev, Enertec za ustreznost in stanje polnilne infrastrukture ni odgovoren.
6.5 Enertec v nobenem primeru ne odgovarja za posredno škodo ali izgubljeni dobiček. Enertec ni odgovoren za škodo, ki nastane zaradi uporabe sistema Enertec e-Charge na terminalski opremi, s katero je mogoče dostopati do sistema, ali na vozilu, razen če drugačno obveznost določa zakon.
6.6 Izključitev ali omejitev odgovornosti Enertec po teh splošnih pogojih ne velja v razmerju do potrošnikov v primeru, ko je izključitev ali omejitev odgovornosti v nasprotju s kogentnim predpisom, ki določa pravice potrošnika.
6.7 Uporabnik vse morebitne napake in motnje pri posameznih storitvah javlja preko elektronske pošte na naslov: echarge@enertec.si pri čemer mora navesti, na katero polnilno mesto oziroma storitev se napaka ali motnja nanaša. Oddelek podpore je dosegljiv tudi preko kanalov objavljenih na spletni strani Enertec: www.enertec.si
6.8 Uporabnik je sam izključno odgovoren za varno hranjenje podatkov in izdelavo ustreznih varnostnih kopij podatkov oziroma za drugo varovanje pred izgubo podatkov.
6.9 Če je bila storitev opravljena nepravilno ima uporabnik, ki je potrošnik, pravico od Enertec zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.
Potrošnik lahko uveljavlja zahtevke iz te točke v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je stvarno napako odkril. Enertec ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo po poteku dveh let, odkar je bila storitev opravljena.
Poleg razlogov določenih v veljavnih predpisih, se šteje, da napaka ni stvarna tudi v naslednjih primerih:
- če je stvarna napaka neznatna,
- če je stvarna napaka posledica delovanja iz sfere uporabnika (npr. neupoštevanje navodil, tehnična neskladnost vozila ali nezdružljivost oz. neprimernost tehnične opreme uporabnika,…),
- če stvarna napaka izvira iz sfere tretje osebe, na katero Enertec nima vpliva (npr. prekinitev dobave ali distribucije električne energije, nedelovanje telekomunikacijskih storitev, višja sila,…).
7.0 Plačevanje polnjenja preko storitev Enertec e-Charge
7.1 . Identifikacija in avtorizacija uporabnika pred pričetkom polnjenja na polnilni infrastrukturi Enertec, se opravi z naslednjimi identifikacijskimi sredstvi:
- identifikacijsko kartico (RFID),
- mobilno aplikacijo »Enertec e-Charge«,
- nameščenega POS terminala na polnilnici,
- z identifikacijskim sredstvom partnerja,
- drug način identifikacije, ki ga Enertec naknadno omogoči.
Uporabnikovi identifikaciji sledi avtorizacija Enertec, s katerim sistem Enertec e-Charge pridobi potrditev, da se lahko prične polnilna seja na polnilnem mestu ter izvede transakcija.
7.2 RFID kartica je eno izmed možnih sredstev za identifikacijo in avtorizacijo uporabnika pred pričetkom polnjenja na polnilni infrastrukturi, integrirani v sistem Enertec e-Charge. Kartica je plačljiva. V primeru izgube, poškodbe ali nedelovanja Enertec uporabniku na njegovo pisno zahtevo dobavi novo kartico.
7.3 Za opravljeno storitev polnjenja uporabnik Enertec-u plača znesek, ki se obračuna skladno z vsakokrat veljavnim cenikom Enertec oz. Gostitelja, na čigar polnilni infrastrukturi je bila polnilna seja opravljena. Enertec sproži postopek storitve polnjenja s pričetkom polnjenja vozila po uspešni identifikaciji in avtorizaciji uporabnika na polnilnem mestu. S sprožitvijo postopka storitve polnjenja se šteje, da je podana zahteva uporabnika za izvedbo storitve polnjenja, pri čemer je uporabnik, ki je potrošnik, seznanjen in privoli, da izgubi pravico do odstopa od pogodbenega razmerja, če postopek storitve polnjenja sproži pred potekom 14 dni od uspešne registracije. Polnilna seja se zaključi z izvlekom vtiča za polnjenje.
7.4 Vsak uporabnik z uporabo storitve polnjenja potrjuje, da je bil s ceniki Enertec-a (kadar storitev polnjenja in obračunavanja zagotavlja Enertec) in ceniki Partnerja (kadar se storitev polnjenja izvaja na polnilni infrastrukturi s katero upravlja Enertec, za obračun storitve polnjenja pa poskrbi Partner) ustrezno seznanjen in da se s ceno na polnilni infrastrukturi, kjer bo opravljal polnilno sejo, strinja.
7.5 Uporabnik v uporabniškem računu izbere način plačila storitev polnjenja: – »Polni in plačaj« ali – »Predplačnik«.
7.6 »Polni in plačaj« uporabniki plačujejo storitve polnjenja s kreditno ali debetno kartico ob predhodni uspešni registraciji, takoj po končani storitvi polnjenja. Veljavna bančna kartica je pogoj za začetek polnjenja, pri čemer Enertec pred pričetkom polnjenja rezervira finančna sredstva za plačilo storitve polnjenja, v višini do 40,00 EUR. Rezervirana sredstva se sprostijo po plačilu uspešno opravljene polnilne seje.
7.7 Predplačniki si kot registrirani uporabniki na svoj uporabniški račun pred prvo storitvijo polnjenja naložijo določena finančna sredstva. Tako naložena finančna sredstva služijo sprotnemu plačevanju uspešno opravljenih storitev polnjenja. Enertec ne omogoča vračila naloženih sredstev. Porabo naloženih finančnih sredstev lahko uporabnik spremlja v okviru svojega uporabniškega računa. Z enkratnim vplačilom lahko uporabnik naloži največ 40,00 EUR, pri čemer je najvišji možni znesek naloženih sredstev na uporabniškem računu 50,00 EUR. Minimalni znesek, ki ga lahko uporabnik naloži na svoj račun, je 5,00 EUR. Najnižji znesek, ki ga mora uporabnik imeti na uporabniškemu računu, da mu je storitev polnjenja še omogočena, pa je 2,00 EUR, sicer storitve polnjenja ne more izvesti.
7.8 Enertec uporabniku izda račun za opravljeno storitev polnjenja, ki je uporabniku na voljo v okviru uporabniškega računa. Enertec lahko na zahtevo uporabnika posreduje račun kot elektronski račun. Uporabnik mora obvestiti Enertec o vseh spremembah, ki bi vplivale na izdajanje računov, in nosi vso odgovornost in posledice v zvezi z opustitvijo te dolžnosti.
7.9 Uporabnik je dolžan Enertec-u preko bančne kartice, ki jo je uporabil za registracijo, s plačilom na POS terminalu ali s plačilom mesečnega računa (za poslovne uporabnike), plačati ceno posameznega polnjenja in/ali morebitno naročnino v skladu s pogodbo. Na enak način plačuje tudi morebitne druge dodatne storitve.
7.10 Enertec uporabniku storitve Enertec e-Charge sproti ali mesečno zaračunava. Storitev polnjenja se obračuna glede na pogodbo in veljavne tarife po uporabi, ki temelji na dejanskem času ali količini polnjenja na polnilni infrastrukturi (cena polnjenja). Za opravljeno storitev polnjenja uporabnik Enertec-u plača znesek, ki je sestavljen iz cene polnjenja, ki se obračuna skladno z veljavnim cenikom in pogoji upravljavca polnile infrastrukture (Enertec ali gostitelja), na kateri je bilo polnjenje izvedeno, ter morebitnega dodatka za gostovanje na tuji polnilni infrastrukturi.
7.11 Cene storitev polnjenja določa in v svojem ceniku objavi Enertec. Enertec je upravičen do spremembe cen.
7.12 Druge dodatne storitve na polnilni infrastrukturi plačljive preko sistema Enertec e-Charge se zaračunavajo skladno z veljavnim cenikom Enertec.
7.13 Enertec ima pravico zaračunati storitev polnjenja za vsako minuto oz. predano kWh tekom polnilnega procesa. Polnjenje se začne v trenutku, ko uporabnik avtorizira polnilno sejo z uporabo svojega uporabniškega računa s pritiskom na gumb za začetek na polnilni postaji ali s priklopom fiksno spojenega polnilnega kabla z vtikačem na polnilnici v svoje vozilo ali s priklopom lastnega polnilnega kabla v vtičnico na polnilnici ali aktivacijo z RFID kartico ali preko aplikacije. Polnjenje uporabnik zaključi s pritiskom na gumb za zaključek, z izvleko fiksno spojenega polnilnega kabla z vtikačem na polnilnici iz svojega vozila ali z izvleko lastnega polnilnega kabla iz vtičnice na polnilnici, deaktivacijo z RFID kartico, preko aplikacije, ali s prenehanjem zaradi kakršnekoli aktivnosti na vozilu, ali prekinitvijo s strani Enerteca na daljavo.
7.14 Opravljene storitve polnjenja se zaračunajo preko bančne kartice uporabljene za kreiranje uporabniškega računa oz. registracijo v obliki negotovinskega plačila, preko POS terminala na polnilnici ali za pravne osebe lahko tudi z mesečnim računom. Z uspešno izvedeno avtorizacijo in pričetkom polnjenja se uporabnik strinja s pogoji in postopkom izvršitve plačila po opravljeni storitvi. Vsak uporabnik s prvo uporabo storitve polnjenja potrjuje, da je bil s ceniki ustrezno seznanjen in da se s ceno polnjenja na polnilnici, na kateri bo opravljal posamično polnjenje, strinja. Plačilo zapade v skladu z računom.
7.15 Uporabnik je dolžan poskrbeti za natančno izvedbo plačila. V nasprotnem primeru uporabnik nosi posledice zamude pri knjiženju plačila.
7.16 Neposredno plačevanje računov pri Enertec z gotovino ni mogoče.
7.17 Za obračun storitev polnjenja se uporabljajo podatki, pridobljeni od polnilne infrastrukture.
7.18 Ob vsakem polnjenju je uporabniku poslan e-račun, če je uporabnik navedel e-poštni naslov ob registraciji oz. če ga je vnesel v aplikacijo pred pričetkom polnjenja. E-račun se prikaže tudi v aplikaciji po končani uporabi storitve Enertec e-Charge.
7.19 Enertec lahko pobota terjatev, ki jo ima proti uporabniku, s tistim, kar uporabnik terja od Enertec-a. Enertec lahko poda izjavo o pobotu, ko se zanj iztečejo zakonsko določeni pogoji.
Če uporabnik nima plačanih svojih zapadlih obveznosti do Enertec, na računu pa ima dobroimetje ali mu Enertec dolguje karkoli iz kateregakoli naslova, sme Enertec pobotati svoje terjatve do uporabnika s terjatvami uporabnika do sebe.
7.20 Enertec uporabnika, ki obveznosti ni plačal v roku, pisno opozori na zamudo in na posledice zamude ter ga opomni, da dolg poravna najkasneje v roku, ki je naveden v opominu.
7.21 Enertec lahko uporabniku pošlje opomin prek elektronskih komunikacijskih kanalov (npr.: prek SMS-a, elektronske pošte).
7.22 Če uporabnik svojih zapadlih obveznosti ne poravna po izteku dodatnega roka za izpolnitev navedenega v opominu, lahko Enertec v skladu s spošnimi pogoji preneha zagotavljati storitve, kar ne vpliva na uporabnikove obveznosti.
7.23 Uporabnik je odgovoren za uporabo storitev s svojim uporabniškim računom in je dolžan plačati vse stroške za storitve, ki so nastali z uporabo le-tega, in sicer ne glede na to, kdo jih je uporabljal.
V primeru zlorabe je uporabnik dolžan poravnati vse stroške za tiste storitve polnjenja, ki so bile opravljene do dejanske blokade storitev, vendar do največ 24 ur od trenutka, ko je Enertec prejel uporabnikovo obvestilo na e-poštni naslov echarge@enertec.si. Enako velja za vse ostale stroške, ki nastanejo zaradi izgube ali kraje uporabnikove opreme, uporabniških imen ali gesel.
7.24 Enertec hrani in obdeluje podatke o prometu, ki jih potrebuje za obračun storitev, do poteka zastaralnega roka za izterjavo poplačila storitev. S podatki o prometu Enertec ravna v skladu z zakonom, ki ureja varstvo podatkov.
7.25 Če ima uporabnik do Enertec zapadle neporavnane obveznosti, lahko Enertec zoper uporabnika uvede postopek izterjave, ki pa ga lahko za Enertec izvaja tretja oseba.
8.0 Ugovori zoper odločitev ali ravnanje Enerteca
8.1 Uporabnik ima pravico do ugovora zoper vsako odločitev/ravnanje Enertec-a v zvezi s pravicami in obveznostmi.
8.2 Uporabnik ima pravico vložiti ugovor v roku petnajstih (15) dni od datuma seznanitve z odločitvijo oziroma ravnanjem.
Šteje se, da je ugovor pravočasen tudi, če je vložen zadnji dan pritožbenega roka priporočeno po pošti. Če bi se rok iztekel na soboto, nedeljo, praznik ali dela prost dan, je ugovor pravočasen, če je vložen prvi naslednji delovni dan.
8.3 Če uporabnik v postavljenem roku ugovora ne vloži, se šteje, da se strinja z odločitvijo oz. ravnanjem Enertec.
8.4 Ugovor je treba vložiti na enega od naslednjih načinov:
- pisno na naslov Enertec,
- na elektronski naslov za sprejem reklamacij echarge@enertec.si.
8.5 Enertec lahko pošlje svojo odločitev o ugovoru po elektronski pošti na naslov, s katerega ga je uporabnik poslal oziroma na elektronski naslov uporabljen za registracijo uporabniškega računa.
8.6 Morebitne spore iz pogodbe bo reševalo pristojno sodišče Republike Slovenije po sedežu Enerteca.
9.0 Prenehanje pogodbe
9.1 Pogodba sklenjena med Enertec in uporabnikom preneha veljati zaradi:
- poteka časa, za katerega je bila pogodba sklenjena (če je bila pogodba izrecno sklenjena za določen čas),
- odpovedi ali odstopa uporabnika ali Enerteca od pogodbe,
- smrti uporabnika,
- sporazuma med Enertecom in uporabnikom,
- drugih razlogov v skladu s pogodbo ali v skladu s splošnimi pogoji ali v skladu z veljavnimi predpisi.
9.2 Enertec sme odstopiti od pogodbe brez odpovednega roka:
- če na strani uporabnika storitev po sklenitvi pogodbe nastopijo dejstva in okoliščine, katerih posledica, če bi te obstajale pred sklenitvijo pogodbe, po splošnih pogojih bi bila, da Enertec ni dolžan skleniti pogodbe,
- če na strani uporabnika storitev po sklenitvi pogodbe nastopijo dejstva in okoliščine, ki Enertec-u omogočajo odstop od pogodbe v skladu s pogodbo ali v skladu s splošnimi pogoji ali v skladu z veljavnimi predpisi,
- če uporabnik ne izpolnjuje pogojev ali svojih obveznosti ali drugače krši določila pogodbe ali splošnih pogojev ali veljavnih predpisov in svojega ravnanja niti po prejemu opozorila ne uskladi z zahtevami Enertec-a v zahtevanem roku,
- v primeru sprememb na omrežju električnih polnilnic, ki onemogočajo nadaljnje zagotavljanje naročene storitve, o čemer uporabnika predhodno obvesti.
9.3 Uporabnik mora ob prenehanju pogodbe do Enertec-a poravnati vse obveznosti, nastale do dneva prenehanja pogodbe oziroma izključitve storitve.
9.4 Enertec ali uporabnik lahko kadarkoli s pisno izjavo odpovesta pogodbeno razmerje s 30 dnevnim odpovednim rokom. Odpovedni rok prične teči s prvim dnem v naslednjem mesecu po odposlani odpovedi.
9.5 Odpoved pogodbe se lahko nasprotni stranki poda preko aplikacije ali se pošlje po elektronski pošti na naslov echarge@enertec.si oz. na elektronski naslov, ki ga je uporabnik navedel kot svojega, in mora vsebovati:
- podatke o uporabniku: ime in priimek, uporabniško ime, elektronski naslov uporabljen za registracijo;
- natančen opis obsega odpovedi,
- želeni datum izključitve, sicer se storitve izključijo z naslednjim dnem po prejemu odpovedi, v primeru, da od pogodbe odstopi Enertec skladno s točko 9.2 oz. po poteku odpovednega roka, kadar pride do prenehanja skladno s točko 9.4;
- kontaktne podatke uporabnika;
- morebitne druge podatke, ki so nujno potrebni pri odpovedi posamezne storitve.
9.6 Če Enertec odstopi od pogodbe zaradi razlogov na strani uporabnika, uporabnik trpi vse posledice prekinitve pogodbe, kot da bi od pogodbe odstopil uporabnik.
9.7 Enertec lahko v primernem roku po odpovedi pogodbe izključi vse dodatne storitve, ki so bile vezane na pogodbo in izbriše z njimi povezane podatke, ki so se hranili v okviru posamezne dodatne storitve.
9.8 Enertec si pridržuje pravico odpovedati pogodbo in ukiniti uporabniški račun v zvezi s katerim zadnjih 24 mesecev pred odpovedjo, ni zabeleženih nobenih aktivnosti (storitev polnjenja).
10. Avtorske in sorodne pravice, licenca za uporabo
10.1 Uporabnik ne pridobi nobenih avtorskih ali sorodnih pravic na vsebinah, ki jih uporabnikom ponuja Enertec.
10.2 V primeru, da uporabnik pri uporabi storitev Enertec-a uporablja tudi programsko opremo, ki jo uporabniku da na voljo Enertec, ima uporabnik pravico in dolžnost, da to programsko opremo uporablja v skladu z licenčnimi pogoji, kot jih določa to podpoglavje splošnih pogojev. V primeru, da ima posamezna programska oprema svoje posebne licenčne pogoje, posebni licenčni pogoji prevladajo nad temi, ki so zapisani v splošnih pogojih.
10.3 Enertec ali njegov licencodajalec uporabniku podeljuje neizključno licenco za uporabo programske opreme in pripadajočo dokumentacijo, ki jo je uporabnik sam prenesel s spletnih strani Enertec-a ali ki je bila uporabniku dobavljena s strani Enertec-a na prenosnem mediju. Storitve, naprave ali opreme (v nadaljevanju produkt) uporabnik ne sme kopirati ali spreminjati, razen v obsegu, v katerem zakonodaja ne dopušča prepovedi takšnega ravnanja. Iz produkta ne sme opravljati obratnega inženiringa, ne smega dekompilirati, prevesti, razgraditi ali ustvariti izvedenih del. Produkta ne sme distribuirati, prodajati ali podlicencirati. Pridobljene licence tudi ne sme prenesti na tretjo osebo.
10.4 Vsaka uporaba, ki pomeni kršenje licenčnih pogojev za uporabo programske opreme je razlog za odstop od pogodbe.
10.5 Uporabnik lahko odpove licenco kadarkoli tako, da izbriše programsko opremo in vrne produkt Enertec-u. Licenca za uporabo programske opreme in uporabnikova pravica do uporabe storitev preneha samodejno in brez obvestila s strani Enertec-a, če uporabnik krši katerokoli določilo tega poglavja ali licence.
10.6 Če ni izrecno drugače določeno, licenca avtomatsko preneha tudi v primeru prenehanja pogodbe, v sklopu katere je uporabnik licenco prejel, ali če uporabnik izgubi pravico do uporabe storitve, v sklopu katere je uporabnik licenco prejel.
10.7 Imetniki avtorskih pravic, znamk in drugih pravic intelektualne lastnine na ali v produktu so Enertec ali njegovi licencodajalci. Z dobavo produkta in podelitvijo licence na uporabnika je prenesena izključno pravica do uporabe produkta v skladu z določili splošnih pogojev, kot je določena v tem poglavju.
10.8 Programska oprema in vsebina je dobavljena takšna, kot je, brez kakršnihkoli zagotovil ali posebnih garancij. Enertec v največji meri, ki jo dopušča zakon, izključuje kakršnekoli garancije Enertec-a ali dajalcev licence Enertec-u, vključno z garancijami za to, da produkt nima napak, da je primeren za prodajo, da je zadovoljive kakovosti ali primeren za določen namen.
10.9 Enertec ali njegovi licencodajalci niso odgovorni za nobeno škodo, ki nastane ob uporabnikovi uporabi storitev Enertec-a pri uporabi programske opreme.
11.0 Izvajanje storitve polnjenja na tuji polnilni infrastrukturi
11.1 Uporabnik sme koristiti storitve polnjenja pri Gostitelju.
11.2 Cene storitve polnjenja na polnilni infrastrukturi Gostitelja (tuja polnilna infrastruktura) so opredeljene v vsakokrat veljavnem ceniku Enerteca.
11.3 Uporabnik mora pri polnjenju električnega vozila na tuji polnilni infrastrukturi upoštevati tudi splošne pogoje, pravila in navodila gostitelja. Le-ta so praviloma na voljo na spletni strani vsakega gostitelja.
11.4 Dostop uporabnika do tuje polnilne infrastrukture oziroma njena uporaba je pogojena z ustreznim delovanjem tuje polnilne infrastrukture. Enertec ne odgovarja za delovanje tuje polnilne infrastrukture.
11.5 Pomoč in podporo v primeru kakršnihkoli težav ob pričetku storitev polnjenja na tuji polnilni infrastrukturi (npr. ob identifikaciji uporabnika) uporabniku Enertec e-Charge nudi Enertec. Gostitelj za uporabnike Enertec e-Charge nudi pomoč in podporo le v primeru težav pri polnjenju povezanih z uporabo polnilnice.
12.0 Uporaba Enertec-ove polnilne infrastrukture v gostovanju
12.1 Uporaba Enertec-ove polnilne infrastrukture v gostovanju predstavlja tista posamična polnjenja, pri katerih uporabniki niso registrirani v sistem Enertec e-Charge, temveč so uporabniki Enertec-ove polnilne infrastrukture prek sistemov drugih ponudnikov (obračunavanje storitve polnjenja izvaja Partner).
12.2 Pravice in obveznosti, ki veljajo za gostujočega uporabnika, so posebej dogovorjene v splošnih pogojih Partnerja in v teh splošnih pogojih, ki se uporabljajo smiselno.
12.3 Pomoč in podporo v primeru kakršnihkoli težav ob pričetku storitev polnjenja na polnilni infrastrukturi s katero upravlja Enertec (npr. ob identifikaciji uporabnika) gostujočemu uporabniku nudi njegov ponudnik storitve polnjenja (Partner). Enertec za gostujoče uporabnike nudi pomoč in podporo le v primeru težav pri polnjenju povezane z uporabo polnilnice.
13.0 Končne določbe
13.1 Splošne pogoje ali cene svojih storitev ali ponudbo svojih storitev ali vsebino svojih storitev ali navodila ali ostale pogoje v okviru izvajanja svojih storitev po pogodbi z uporabnikom ali drugi pogodbi sme Enertec kadarkoli spremeniti v skladu z veljavnimi predpisi.
13.2 O spremembah pogojev določenih v pogodbi, splošnih pogojih ali drugih pisnih dogovorih, bo Enertec uporabnike obveščal z obvestili na svojih spletnih straneh in z elektronskim pisnim obvestilom ali v aplikaciji Mega Mobility.
13.3 Če uporabnik po prejemu obvestila o spremembi pogojev nadaljuje z uporabo storitev, se šteje, da s spremenjenimi pogoji soglaša.
13.4 Če se uporabnik s spremenjenimi splošnimi pogoji ne strinja, lahko v 15. dneh po uveljavitvi novih splošnih pogojev, odstopi od pogodbenega razmerja brez odpovednega roka s pisno izjavo, ki jo posreduje na elektronski naslov echarge@enertec.si. Enertec lahko uporabniku ponudi nadaljevanje pogodbenega razmerja pod dotlej veljavnimi pogoji med strankama.
13.5 V primeru, da se za kateri koli del pogodbe ali teh splošnih pogojev ugotovi, da je neustrezen, nezakonit ali neveljaven, to ne vpliva na ostale dele, ki se uporabljajo še naprej in neodvisno od neustreznega dela.
13.6 Predmetni splošni pogoji imajo lastnost pogodbe in so sestavni del pogodbe z uporabnikom.
13.7 Pogodba in ti splošni pogoji se izvajajo ter razlagajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo, z izključitvijo določb mednarodnega zasebnega prava ali katere koli kolizijske določbe.
13.8 Enertec in uporabnik bosta spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev oz. pogodbenega razmerja, poskušala rešiti sporazumno. O vseh nerešenih sporih, ki nastanejo v zvezi s temi splošnimi pogoji ali pogodbo, bo v skladu s pravom Republike Slovenije odločalo stvarno pristojno sodišče v Mariboru, če je uporabnik potrošnik, pa se pristojnost sodišča določi po predpisih, ki urejajo pristojnost v sporih iz potrošniških pogodbenih razmerij.
13.9 Enertec v zvezi s pogodbenim razmerjem iz teh splošnih pogojev ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s predpisi o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
13.10 Enertec si pridržuje pravico do popravkov očitnih napak in kontaktnih podatkov v splošnih pogojih, brez obveščanja uporabnika. Popravki nimajo učinka spremembe splošnih pogojev.
13.11 Ti pogoji pričnejo veljati 15. 12. 2024.